Дискусія про одяг у Києві
Як одягнути середній клас?
7 лютого о 19:30 у столичному креативному просторі Часопис розпочнеться дискусія «Як одягнути та взути український середній клас. Fashion retail в Україні». Зустріч буде проведено у рамках «Бізнес-платформи». Учасники обговорення – засновник компанії Gianni Group Дмитро Подопригора та рітейл-директор магазинів Tommy Hilfiger, Oodji та Diesel Олександр Фіалка. Модератор вечора – Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту Develop Your Business, один з провідних маркетинг-експертів в Україні.
«Дмитро Подопригора та Олександр Фіалка працюють в українському рітейлі вже багато років, знають про роздрібну торгівлю на власному досвіді, – кажуть організатори дискусії. – Вони розкажуть про особливості розвитку fashion-рітейлу в Україні в останні роки та зроблять свої прогнози на майбутнє».
Обговорення «Як одягнути та взути український середній клас. Fashion retail в Україні» відбудеться у креативному просторі Часопис: Київ, вул. Льва Толстого, 3. Вартість участі у диспуті – 100 грн. Кількість місць для учасників дискусії обмежена, тому обов’язково необхідно зареєструватися. В обмін на реєстрацію кожен учасник до 6 лютого отримає запрошення. Деталі – за телефоном (099) 4три5-88-29 (Катерина Дідик).
До речі
Дмитро Подопригора – засновник компанії Gianni Group, до портфелю брендів якої входять мережа фірмових магазинів взуття та аксесуарів Luciano Carvari, перший в Україні мультибрендовий інтернет-магазин parpara.com, аутлет центр Gudbay, а також магазин взуття від провідних дизайнерів Gianni.
Олександр Фіалка – рітейл-директор групи мереж відомих в усьому світі брендів Tommy Hilfiger, Oojji, Diesel. Він працював комерційним директором «Adidas-Україна», а також з брендами Інтертоп, Ecco, Geox, Calvin Klein. Є одним із засновників Асоціації fashion-рітейлу України.
(с) From-Ukraine Використовуючи матеріали, зазначайте джерело.
***
Подяка:
Если вам нравится трикотаж, то вам понравится ииз трикотажа от известного производителя! Купить женскую одежду очень просто!